Domowy MUS kokosowy

Jeśli jesteście fanami kokosa w każdej postaci to zapraszam do wypróbowania mojej propozycji. Dzisiaj jest to mus kokosowy, który idealnie pasuje do naleśników, placuszków ale także jako smarowidło do chleba! Potrzeba tylko kilka prostych składników! Spróbuj!

Składniki:

  • 100 g wiórków kokosowych
  • 50 g płatków ryżowych
  • 150  ml wody
  • słodzik lub cukier do smaku

Wykonanie
Wiórki kokosowe moczymy w wodzie (tak by wszystkie były dokładnie pokryte wodą) przez 1–2 godziny.
Między czasie gotujemy płatki ryżowe według proporcji na 50 g płatków przypada 150 ml wody  - do momentu aż powstanie gęsta masa. Pod koniec gotowania dodajemy słodzik wedle uznania. Zostawiamy do wystudzenia.

MAŁE CO NIECO

Idealny cheat meal na diecie

Następnie odsączmy resztę wody z wiórków (można jej odrobinę pozostawić). Dodajemy wystudzone płatki ryżowe z cukrem i dokładnie blendujemy. Tak przygotowany mus przechowujemy w lodówce — max 3 dni! Krem jest bardzo kokosowy i delikatny w smaku.

Smacznego!
W.

Źródło: Health-Fit-Life

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Desery z płatków owsianych Przepis na pizzę na spodzie z kalafiora Co się dzieje w organizmie po zjedzeniu czekolady? Detoksykujący koktajl z pietruszki, który przygotujesz w 3 minuty Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej 4 pyszne przepisy na omlet owsiany. Bogactwo witaminy B i magnezu Niskokaloryczne wersje popularnych deserów z jabłkami Przepisy na zdrowe smoothies z typowo jesiennych produktów Powidła śliwkowe Tańsze alternatywy dla superproduktów Sernik z dyni na owsianym spodzie z musem śliwkowo-żurawinowym Oto co Ewa Chodakowska poleca jeść na obiad. Pięć przepisów 6 przekąsek, po które możesz sięgać po godzinie 20 Ciasto gruszkowe Orkiszowy placek ze śliwkami Produkty, od których możesz być uzależniony ze względu na znak zodiaku Dietetyczny koktajl witaminowy Przekąski i desery dla sportowców Co się stanie, kiedy przestaniesz pić gazowane napoje? Hummus z awokado, który przygotujesz w 5 minut 7 pomysłów na przepisy z komosą ryżową - koktajl, "owsianka", sałatki, faszerowane warzywa, burgery, panierka, desery Bananowy chleb Przepisy Anny Lewandowskiej i Ewy Chodakowskiej na zdrowe dania Jak zrobić izotonik w domu? Przepisy na domowe napoje izotoniczne

Popularne w tym tygodniu:

Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Detoksykujący koktajl z pietruszki, który przygotujesz w 3 minuty Co się dzieje w organizmie po zjedzeniu czekolady? Desery z płatków owsianych Przepis na pizzę na spodzie z kalafiora Co i o której godzinie najlepiej jeść na śniadanie? Zapytaliśmy o to dietetyka Właściwości pomelo. Sprawdź, dlaczego warto je jeść Śniadania od Chodakowskiej na okres jesienno-zimowy. Aż siedem propozycji! Mięso strusia – zdrowe, choć niedoceniane. Sprawdziliśmy, jak smakuje Co zjeść na kolację? - dieta na dobry sen, dieta dla aktywnych Koktajl mleczny z gruszką i cynamonem. Rozgrzeje i wzmocni odporność Kilka sygnałów świadczących o tym, że pijesz za mało wody