Obłędnie pyszne lody na mleku kokosowym

Lato w pełni. Czas zatem na lody - cóż innego nie chłodzi lepiej? Dla osób unikających nabiału powstały lody na mleku kokosowym w trzech wersjach smakowych: czekoladowym, naturalnym oraz truskawkowym - oczywiście smaki można dowolnie modyfikować poprzez dodanie ulubionych owoców czy innych dodatków.  Aby je zrobić, trzeba poświęcić im trochę czasu jednak smak rekompensuje wszystko. Lody są  idealne w letnie upalne dni. Sami spróbujcie:) 

Składniki

  • 400 ml mleczka kokosowego
  • około pół szklanki wody
  • 2 łyżki miodu
  • szklanka truskawek
  • 2 łyżki kakao

Wykonanie
Do pojemnika wlewamy całe mleczko kokosowe. Dodajemy wodę oraz miód. Całość dokładnie blendujemy. Tak przygotowaną masę dzielimy na 3 części (lub w zależności od tego ile smaków chcemy przygotować). Jedną część zostawiamy bez dodatków — wychodzi naturalny lekko kokosowy smak. Do drugiej wsypujemy kakao i dokładnie mieszamy. Do trzeciej wrzucamy truskawki (u mnie były mrożone, troszkę wcześniej je wyjęłam by się delikatnie rozmroziły) i blendujemy. 

Wszystkie masy chowamy do zamrażalnika, dlatego najlepiej masę przelać do pojemników do przechowywania żywności. Następnie lody mieszamy co pół godziny przez 4 godziny czyli razem lody należy pomieszać 8 razy (powoduje to, że lody są puszyste).

Lody zostały posypane preparowana gryką oraz polane je polewą daktylowo-czekoladową. Doskonale smakowałyby także z bitą śmietaną, którą również można ubić z mleczka kokosowego.

Zobacz również: Jak ćwiczą gwiazdy?

Źródło: Health-Fit-Life

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Jadłospis dzienny dla osób, które chcą „jeść czysto” 5 zdrowych deserów dla fanów słodkiego smaku 6 przepisów na odchudzające sałatki Przepis na kawowe naleśniki Pozbądź się toksyn! 5 przepisów na oczyszczające soki Substancje, których powinniśmy unikać po 30 roku życia Sałatka na lunch z 4 składników, która syci aż do kolacji Koktajl, który redukuje cholesterol i spala tłuszcz Przepisy na zdrowe desery bez cukru Bezglutenowa pizza na brokułowym spodzie Sernik z kaszy bulgur Co się dzieje, gdy pijemy wodę na pusty żołądek? Jak dobrze zacząć dzień, czyli co powinien jeść rano sportowiec? Zjadłeś to przed seksem? Będziesz tego żałować Szybkie 4-składnikowe zdrowe i niskokaloryczne desery Oto co Ewa Chodakowska poleca jeść na śniadanie. Pięć przepisów Przepis na „witaminowego shota” Przepis na białkowe ciastka orzechowe bez pieczenia Przepis na niskokaloryczną galaretkę z BCAA Co się stanie z twoim ciałem, gdy zrezygnujesz z nabiału? FIT ciasto czekoladowo-buraczane bez mąki pszennej Fit ciasto z masła orzechowego 41 pysznych przed- i potreningowych przekąsek Jagodowy sernik na zimno

Popularne w tym tygodniu:

Pozbądź się toksyn! 5 przepisów na oczyszczające soki 41 pysznych przed- i potreningowych przekąsek Fit ciasto z masła orzechowego Co Ewa Chodakowska poleca jeść na kolację? Pięć prostych i niskokalorycznych przepisów FIT ciasto czekoladowo-buraczane bez mąki pszennej 6 przepisów na odchudzające sałatki Detoksykujący koktajl z pietruszki, który przygotujesz w 3 minuty Oto co Ewa Chodakowska poleca jeść na śniadanie. Pięć przepisów Sałatka na lunch z 4 składników, która syci aż do kolacji Oto co Ewa Chodakowska poleca jeść na drugie śniadanie. Pięć przepisów Racuszki z jabłkiem Szybkie 4-składnikowe zdrowe i niskokaloryczne desery